Art
J-GLOBAL ID:200902059122977770   Reference number:93A0125236

Questionnaire Items for Lecture Evaluations by Students (1990). Application of Multivariate Analysis.

学生による講義評価のための質問項目の検討(1990年度) 多変量解析による試み
Author (1):
Material:
Volume: 23  Issue:Page: 371-378  Publication year: Dec. 1992 
JST Material Number: G0341B  ISSN: 0386-9644  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=93A0125236&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=G0341B") }}
JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Medical education 
Reference (8):
  • 1) 華表宏有: 学生による講義評価の試み (1990年度). 医学教育, 23 (2): 103-109, 1992.
  • 2) 中山健太郎: 講義評価, 教師と医学生のための医学教育の計画と方法. 116-117, 文光堂, 東京, p.202, 1990.
  • 3) 奥野忠一, 久米均, 芳賀敏郎, 吉沢正: 多変量解析法 (改訂版), p.430, 日科技連出版社, 1981.
  • 4) SPSS-X User's Guide, 3rd ed. p.1072, SPSSinc, 1991.
  • 5) 田中勧: 教授-学習方法の評価. 医学教育マニュアル3, 教授-学習方法 (日本医学教育学会監修), 163-180, 篠原出版, 1982.
more...
Terms in the title (6):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page