Volume:
36
Issue:
1
Page:
14-29
Publication year:
Sep. 20, 2002
JST Material Number:
G0726A
ISSN:
0286-9713
Document type:
Article
Article type:
原著論文
Country of issue:
Japan (JPN)
Language:
JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term Keywords indexed to the article. All keywords is available on JDreamIII(charged). On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
To see more with JDream III (charged).
{{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=02A0814476&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=G0726A") }}
JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Aaker, David A.(1991)Managing Brand Equity, New York: The Free Press.(陶山計介・中田善啓・尾崎久仁博・小林哲訳(1994)『ブランド・エクイティ戦略』ダイヤモンド社.)
Aaker, David A.(1996)Building Strong Brands, New York: The Free Press.(陶山計介・小林哲・梅本春夫・石垣智徳訳(1997)『ブランド優位の戦略』ダイヤモンド社.)
Aaker, David A. and Erich Joachim sthaler(2000)Brand Leadership, New York: The Free Press.(阿久津聡訳(2000)『ブランド・リーダーシップ』ダイヤモンド社.) 経営戦略論におけるブランド戦略研究の位置づけ:「外から内」と「内から外」の弁証法的綜合に向けて
Aaker, David A. and Kevin L. Keller(1990)“Consumer Evaluation of Brand Extensions,” Journal of Marketing, January, Vol. 54, pp. 27-41.
アーカー,デイビットA.・阿久津聡(2002)「ブランドが組織と戦略を統合する」『DIAMOND ハーバード・ビジネス・レビュー』March, pp. 68-79.