Art
J-GLOBAL ID:200902195480205305   Reference number:02A0005548

Process Design of the Simulation and Gaming for Community Planning.

シミュレーション・ゲーミングによるまちづくりの支援手法の展開
Author (2):
Material:
Issue: 36  Page: 691-696  Publication year: Oct. 15, 2001 
JST Material Number: G0606A  ISSN: 0916-0647  Document type: Proceedings
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=02A0005548&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=G0606A") }}
JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Development,redevelopment,and urban improvement 
Reference (7):
  • 1) 有賀隆(1999)「シミュレーション・ゲーミング」,「まちづくりの科学」(佐藤滋他),PP242-253鹿島出版会
  • 2) ヘンリー・サノフ(1993)「まちづくりゲーム」PP11,晶文社
  • 3) 参考文献1)に同じ。
  • 4) 参考文献1)に同じ。
  • 5) 佐藤滋他(1996)「まちづくりはゲームのように」造景,NO4,PP127,建築資料研究社
more...

Return to Previous Page