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J-GLOBAL ID:201702287325320876   Reference number:17A0246190

Proposal of a reading fluency assessment tool using reading aloud metrics based on the granularity and timing of mora and pause.

音読時間とポーズに着目した読みの流暢性の評価指標に基づく音読の流暢性自動評価ツールの提案
Author (3):
Material:
Volume: 116  Issue: 438(ET2016 78-93)  Page: 23-28  Publication year: Jan. 21, 2017 
JST Material Number: S0532B  ISSN: 0913-5685  Document type: Proceedings
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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Reference (13):
  • 文部科学省初等中等教育局特別支援教育課,“通常の学級に在籍する発達障碍の可能性のある特別な教育的支援を必要とする児童生徒に関する調査結果,”Dec.2012.
  • 文部科学省調査研究協力者会議,“「デジタル教科書」の位置づけに関する検討会議最終まとめ,”,Dec.2016.
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  • 玉村,“学習障碍(LD)の理解と対応-外国のLD教育とわが国の現状-,”平成16年度奈良教育大学公開講座-報告集-,8-33,2004.
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