Art
J-GLOBAL ID:201802269365069994   Reference number:18A0704269

A Classification of Seminar Style Based on a Questionnaire Survey

ゼミの実態調査を通したゼミ形態の分類の検討
Author (6):
Material:
Volume: 117  Issue: 469(ET2017 89-132)  Page: 25-28  Publication year: Feb. 24, 2018 
JST Material Number: S0532B  ISSN: 0913-5685  Document type: Proceedings
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Engineering education 
Reference (5):
  • 毛利猛, “ゼミナールの臨床教育学のために”, 香川大学教育実践総合研究, 12:29-34, 2006
  • 毛利猛, “ゼミ形式の授業に関するFDの可能性と必要性”, 香川大学教育実践総合研究, 15:1-6, 2007
  • 伏木田稚子, 北村智, 山内祐平, “学部3,4年生を対象としたゼミナールにおける学習者要因・学習環境・学習成果の関係” 日本教育工学会論文誌 35-Q3, 157-168, 2011
  • 中谷奈津実, “学部生を対象としたゼミナール活動への意識調査”, 早稲田大学2014年度卒業研究, 2014
  • 内山大地, “ゼミの実態調査及びそれらがゼミ満足度に与える影響”, 早稲田大学2015年度卒業研究, 2015
Terms in the title (3):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page