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J-GLOBAL ID:201902222338405576
Reference number:19A0145908
ゲーム用語に着目したWord2vecを用いたゲームジャンルの推定精度評価
Author (3):
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Material:
Volume:
2018
Issue:
EC-50
Page:
Vol.2018-EC-50,No.31,1-6 (WEB ONLY)
Publication year:
Dec. 14, 2018
JST Material Number:
U0451A
Document type:
Proceedings
Article type:
原著論文
Country of issue:
Japan (JPN)
Language:
JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
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Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
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JST classification (4):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Pattern recognition
, Artificial intelligence
, Game thoery
, Retrieval technology
Reference (9):
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西尾泰和: Word2vecによる自然言語処理, オライリー・ジャパン (2014).
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T.Mikolov, K. Chen, G. Corrado, and J. dean: Efficient Estimation of Word Representations Vector Space. In ICLRWorkshop (2013).
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中谷知博, 星野雄一: 経験的価値の分類に基づくゲーム推薦システム, 一般社会法人 情報処理学会 情報処理学会研究報告エンタテインメントコンピューティング, 2008-EC-011, Vol.2008, No.129, pp.49-56 (2008).
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中川裕志, 湯本紘彰, 森辰則: 出現頻度と連接頻度に基づく専門用語抽出, 自然言語処理, Vol.10, No.1, pp.27-45 (2003).
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木浪孝治, 池田哲夫, 村田嘉利, 高山毅, 武田利明: 看護学分野の専門用語抽出方法の研究, 自然言語処理, Vol.15, No.3, pp.3-20 (2008).
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