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J-GLOBAL ID:200902218049322817   整理番号:06A0643968

大規模なデータで構成された半透明物体のリアルタイムレンダリング

Real-time Rendering of Translucent Large Models
著者 (4件):
資料名:
巻: 35  号:ページ: 269-276  発行年: 2006年07月25日 
JST資料番号: S0815A  ISSN: 0285-9831  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: 日本 (JPN)  言語: 日本語 (JA)
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抄録/ポイント
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分類 (1件):
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図形・画像処理一般 
引用文献 (21件):
  • BOTSCH, M. High-Quality Point-Based Rendering on Modern GPUs. Proc. Pacific Graphics 2003. 2003, 335-343
  • BOTSCH, M. High-Quality Surface Splatting on Today's GPUs. Proc. Eurographics Symposium on Point-Based Graphics 2005. 2005, 17-24
  • CARR, N. A. GPU Algorithms for Radiosity and Subsurface Scattering. Proc. Graphics Hardware 2003. 2003, 51-59
  • DACHSBACHER, C. Translucent Shadow Maps. Proc. Eurographics Symposium on Rendering 2003. 2003, 197-201
  • DOBASHI, Y. Radiosity for Point-Sampled Geometry. Proc. Pacific Graphics 2004. 2004, 152-159
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