Art
J-GLOBAL ID:201602285136840229   Reference number:16A1338007

Japanese Case Markers Learning Method for the Mongolian Learners-A Proposal for Grammar Comparison Type Learning Method-

モンゴル人学習者を対象とした日本語格助詞学習法-文法対比型学習法の提案-
Author (4):
Material:
Volume: 41  Page: 40-45  Publication year: Dec. 01, 2016 
JST Material Number: L4090A  ISSN: 2186-2168  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (3):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
CAI  ,  Other information processing  ,  Information processing in general 
Reference (16):
  • 馬賀,"内蒙古地区日语的发展情况",内蒙古大学外国語学院(2008).
  • 青格楽図・烏蘭,"内モンゴルのモンゴル民族の語学教育事情",北海道言語文化研究.No.6,pp.3-6,(2008).
  • ドルジ・ネルグイ,"モンゴルの初中等教育機関における日本語教育の現状",ナラン第23番学校,第Ⅰ部 自国の日本語教育.
  • 李晶,"梯子段式の日本語教授法を使う日本語教育の実践",留学生教育,No.4,pp.125-135(1999).
  • 片桐準二,スレン,"モンゴルにおける初中等教育機関向け日本語教科書の開発",国際交流基金日本語教育紀要,第12号(2016).
more...

Return to Previous Page