Rchr
J-GLOBAL ID:200901080337482033   Update date: Sep. 13, 2009

Komiyaji Masahiro

コミヤジ マサヒロ | Komiyaji Masahiro
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (2): Commerce ,  Business administration
Research keywords  (30): リレーションシップ・ネットワーク ,  リソース・タイ ,  IMP ,  ビジネス・マーケティング ,  サービス・システム ,  サービス・デリバリー ,  サービス・リカバリー ,  サービススケープ ,  サービス・マーケティング・ミックス ,  マーケティング・ミックス ,  ブランディング ,  ブランド戦略 ,  事業戦略 ,  マーケティング・マネジメント ,  マーケティング戦略 ,  relationship network ,  resource tie ,  IMP ,  business marketing ,  service system ,  service delivery ,  service recovery ,  servicescape ,  service marketing ,  marketing mix ,  branding ,  brand strategy ,  business strategy ,  marketing management ,  marketing strategy
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • -
  • -
Books (6):
  • マーケティング用語
    白桃書房 2006
  • 現代の小売流通
    同文舘出版 2005
  • サービス・マーケティング原理
    白桃書房 2002
  • リレーションシップ・マネジメント-ビジネス・マーケットにおける関係性管理と戦略-
    白桃書房 2001
  • 現代の流通と取引
    同文舘出版 2000
more...
Professional career (1):
  • 商学修士 (早稲田大学)
Association Membership(s) (5):
日本組織学会 ,  日本広告学会 ,  日本経営学会 ,  日本商業学会 ,  日本消費者行動研究学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page