Rchr
J-GLOBAL ID:201701017321967273   Update date: Aug. 15, 2022

KANAZU Takuya

KANAZU Takuya
Affiliation and department:
MISC (47):
  • 金津 琢哉. The characteristics of Lesson Analysis by Mizunami City Education: Laboratory (MCEL): Focusing on the analysis viewpoints. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編. 2017. 22. 17-34
  • 金津 琢哉. 奈良女子大学附属小学校の学習法に関する事例研究 -「けいこ(国語)」の相互学習に焦点を当てて-. 東海学園大学教育研究紀要. 2017. 1. 67-80
  • 金津 琢哉. A Case Study of Transcript-based Lesson Analysis : Focusing on The Mizunami City Education Laboratory(MCEL). 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編. 2016. 21. 23-36
  • 金津 琢哉. 教育委員会組織と地域性を生かす教師教育 : 「漢字指導ルーティン」の概念化を中心に(【一般A-13】教師教育(b),一般研究発表【A】,発表要旨). 日本教育学会大會研究発表要項. 2015. 74. 378-379
  • 金津 琢哉. 国語 : 物語文の読み取り (特集 子どものよさを生かすポジティブ思考) -- (授業場面でポジティブ思考を生かす). 児童心理. 2013. 67. 15. 117-120
more...
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page