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J-GLOBAL ID:201801015894343198   Update date: Sep. 18, 2022

Takuya Uragami

Takuya Uragami
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (1): Business administration
Papers (10):
  • How Does National Brand Portfolio Influence Private Label Production ?. 2018. 53. 3. 1-14
  • Reaction Strategy to Private Label by National Brand Manufacturers. 2017. 496. 34-42
  • Uragami Takuya. Consideration of Reaction Strategy to Private label by National Brand Manufacturers. 2017. 43. 43. 1-13
  • URAGAMI Takuya. Private Labels Penetration of Japan in the 2000s. The Gakusen contemporary management review. 2013. 2. 1. 29-39
  • 山岸十郎, 矢作敏行, 浦上拓也, 安士昌一郎編. 山岸十郎 オーラルヒストリー. 法政大学イノベーション・マネジメント研究センター ワーキングペーパー,No.128. 2012. 1-164
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Books (4):
  • デュアル・ブランド戦略 --NB and/or PB
    有斐閣 2014
  • マーケティング戦略論
    学文社 2011
  • 流通チャネルの再編
    中央経済社 2009
  • 現代マーケティング その基礎と展開
    ナカニシヤ出版 2009
Lectures and oral presentations  (8):
  • 食品メーカーのデュアル・ブランド戦略- NB and/or PB -
    (日本商業学会関西部会例会 2015)
  • プライベート・ブランド商品の浸透に対するメーカーの対応 大手NBメーカーのデュアル・ブランド戦略を中心に
    (日本商業学会全国大会 2014)
  • チェーンストアにおける配送センターの役割について 実態調査から
    (日本商業学会関東部会 2010)
  • マーケティング教育の実践例 -経済産業省の社会人基礎力育成・評価事業として-
    (日本商業学会中部部会 2009)
  • 菱食の消費起点流通の取り組み ~フルライン化を中心として~
    (日本商業学会中部部会 2008)
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Works (1):
  • 高品質PBとメーカーの戦略転換
    2015 -
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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