Rchr
J-GLOBAL ID:201801015894343198
Update date: Sep. 18, 2022
Takuya Uragami
Takuya Uragami
Affiliation and department:
Job title:
Professor
Research field (1):
Business administration
Papers (10):
-
How Does National Brand Portfolio Influence Private Label Production ?. 2018. 53. 3. 1-14
-
Reaction Strategy to Private Label by National Brand Manufacturers. 2017. 496. 34-42
-
Uragami Takuya. Consideration of Reaction Strategy to Private label by National Brand Manufacturers. 2017. 43. 43. 1-13
-
URAGAMI Takuya. Private Labels Penetration of Japan in the 2000s. The Gakusen contemporary management review. 2013. 2. 1. 29-39
-
山岸十郎, 矢作敏行, 浦上拓也, 安士昌一郎編. 山岸十郎 オーラルヒストリー. 法政大学イノベーション・マネジメント研究センター ワーキングペーパー,No.128. 2012. 1-164
more...
Books (4):
-
デュアル・ブランド戦略 --NB and/or PB
有斐閣 2014
-
マーケティング戦略論
学文社 2011
-
流通チャネルの再編
中央経済社 2009
-
現代マーケティング その基礎と展開
ナカニシヤ出版 2009
Lectures and oral presentations (8):
-
食品メーカーのデュアル・ブランド戦略- NB and/or PB -
(日本商業学会関西部会例会 2015)
-
プライベート・ブランド商品の浸透に対するメーカーの対応 大手NBメーカーのデュアル・ブランド戦略を中心に
(日本商業学会全国大会 2014)
-
チェーンストアにおける配送センターの役割について 実態調査から
(日本商業学会関東部会 2010)
-
マーケティング教育の実践例 -経済産業省の社会人基礎力育成・評価事業として-
(日本商業学会中部部会 2009)
-
菱食の消費起点流通の取り組み ~フルライン化を中心として~
(日本商業学会中部部会 2008)
more...
Works (1):
Return to Previous Page