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J-GLOBAL ID:202101006076037720
Update date: Feb. 20, 2025 TRAN THI TUYET NHUNG
チャン ティ トゥイエト ニュン | TRAN THI TUYET NHUNG
Affiliation and department: Research field (2):
Business administration
, Commerce
Research theme for competitive and other funds (6): - 2023 - 2026 A Comparative Study on the Mechanism of a Dual Model Retail in Emerging Markets from a Dynamic Capabilities Perspective
- 2024 - 2025 経営管理論の系統的レビュー
- 2024 - 2025 「価値共創型サービスビジネスモデル実現のための調査研究」
- 2022 - 2023 Mechanism of Building a Sustainable Competitive Advantage of Multinational Retail Firms in Emerging Markets
- 2021 - 2022 小売業態構造の変化メカニズムの解明 -先進国と新興国における小売業態変遷の国際比較研究を中心に-
- 愛知東邦大学 2024年度 出版助成
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Papers (21): -
Tran Thi Tuyet Nhung, Nguyen Ngoc Mai, Quang Huy Truong. Building Competitive Retail Ecosystems: Insights from an Emerging Market. Proceedings of the 2025 American Marketing Association Winter Academic Conference. 2025
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An Exploratory Study of Longitudinal Changes in the "Business Management" Syllabus: A Text Mining Approach. 2024. 53. 2. 1-16
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Reconstructing Global Competitiveness of Japanese Firms: A Paradigm Shift Driven by Consumer Behavior and ICT Advancements. 2024. 157-158
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Tran Thi Tuyet Nhung. How Japanese Shopping Streets Can be Revitalized: An Exploration from A Dynamic Capabilities Perspective. The conference Book of Proceedings, 17th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business. 2024. 1380-1382
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Thi Tuyet Nhung TRAN. 新興国における小売業の発展の特徴に関する一考察: サービスイノベーションの観点から. 経済論叢(京都大学)第 198 巻特別号. 2024
more... MISC (6): -
上條憲二, Tran Thi Tuyet Nhung, 丹野慎太郎, 青砥則和. インタビュー記事:サービスブランディングとサステナビリティ. サービソロジーWebマガジン. 2023
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TRAN THI TUYET NHUNG, 平本毅, 根本裕太郎. 【特集記事】日本でのeスポーツの現状と展望について. サービソロジーWebマガジン. 2023
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サービソロジーWebマガジン. 2023
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How Digital Transformation Changes the Retail System in an Emerging Market. 2023
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村松潤一, 張婧, ホー バック, 根本裕太郎, Tran Thi Tuyet Nhung. [一般記事] サービス社会のマーケティング-価値共創マーケティング-. サービソロジーWebマガジン. 2022
more... Lectures and oral presentations (14): -
Building Competitive Retail Ecosystems: Insights from an Emerging Market
(2025 American Marketing Association Winter Academic Conference 2025)
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Reconstructing Global Competitiveness of Japanese Firms: A Paradigm Shift Driven by Consumer Behavior and ICT Advancements
(2024)
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Value Co-creation Process in Small-scale Family Enterprises in Japanese Shopping Streets
(Asia Pacific Family Business Symposium 2024. Hosted by The University of Western Australia, Macquarie and Jonkoping University, The University of Adelaide. 2024)
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How Japanese Shopping Streets Can be Revitalized: An Exploration from A Dynamic Capabilities Perspective
(2024)
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新興国市場における零細小売のソーシャルコマース戦略
(アジア市場経済学会・第28回全国研究大会 2024)
more... Professional career (1): Work history (3): - 2024/04 - 現在 愛知東邦大学・経営学部・准教授
- 2020/04 - 2024/03 愛知東邦大学・経営学部・助教
- 2018/04 - 2020/03 名古屋商科大学・非常勤講師
Committee career (3): - 2022 - 現在 サービス学会・Webマガジン・委員
- 2021 - 現在 アジア市場経済学会 幹事
- 2021 - 2023 アジア市場経済学会 国際交流委員会・委員
Association Membership(s) (5):
American Marketing Association
, Academy of Management
, 日本商業学会
, アジア市場経済学会
, サービス学会
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