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J-GLOBAL ID:202101014630377310
Update date: Oct. 17, 2024 Miura Tamao
Miura Tamao
Research theme for competitive and other funds (2): - 2023 - 2027 B2C取引における製造業のサービス化の経路と消費者の使用価値を高める要因
- 2021 - 2023 Growing Sharing Economy: Analysis of Factors Affecting Choice Between Ownership and Sharing
Papers (9): -
New Developments in Sharing Economy - Factors in the Choice of New Modes of Consumption as Alternatives to Ownership -. 2024. 37. 1. 97-113
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Tamao Miura, Shoji Yamamoto. Analysis of Factors Influencing the Choice between Ownership and Sharing: Qualitative and Quantitative Survey Results on Car Sharing Service Users Conducted in Japan. Sustainability. 2022. 14. 19. 12886-12886
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三浦 玉緒. B2Cのサービス化における価値共創と顧客行動意図との因果関係モデル -カーシェアリングサービスによる実証研究-. サービソロジー論文誌. 2021. 5. 3. 13-25
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Tamao Miura, Shoji Yamamoto. What Moderates Sharing Economy? Consumers Opt for Car Sharing than Ownership due to Situation and Purposes. 2020. 26. 135-154
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三浦 玉緒. 製造企業のサービス化 : サービス・マーケティングの視点から. 経営戦略研究 = Studies in business and accounting. 2018. 12. 5-17
more... Books (1): - サービスと消費者行動
千倉書房 2020 ISBN:9784805111895
Lectures and oral presentations (8): -
所有とシェアリングの選択に影響を与える消費者特性-アパレルのサブスクリプションサービス利用者に対するアンケート調査の結果ー
(日本消費者行動研究学会 2023)
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所有とシェアリングの選択に影響を与える消費者特性-カーシェアリングサービス利用者に対するアンケート調査の結果ー
(日本商業学会関西部会 2023)
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所有とシェアリングの選択に影響を与える要因の 分析-アパレルのサブスクリプションサービス利 用者に対するインタビューの調査結果
(第64回消費者行動研究コンファレンス(オンライン) 2022)
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サービス化を成功させる共創価値 -カーシェアリングサービスを対象にした実証研究-
(サービス学会 第 8 回国内大会 2020)
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How to Achieve Service Excellence by Servitization in Manufacturing
(8th FRONTIERS IN SERVICE, Singapore 2019)
more... Association Membership(s) (3):
サービス学会
, 日本消費者行動研究学会
, 日本商業学会
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