Rchr
J-GLOBAL ID:202201007094434896
Update date: Aug. 29, 2024
KANAMARU TERUYASU
カナマル テルヤス | KANAMARU TERUYASU
Research field (1):
Commerce
Research keywords (2):
Sport Marketing
, Marketing
Research theme for competitive and other funds (2):
- 2021 - 2025 観光アメニティ・アプリケーション・マトリックスを用いた観光地形成の理論的研究
- 2021 - 2025 観光アメニティ・アプリケーション・マトリックスを用いた観光地形成の理論的研究
Papers (15):
-
細井謙一, 金丸輝康, 竹村正明. アフターコロナ禍におけるお好み焼き店の共食回復戦略類型. 広島経済大学経済研究論集. 2023. 45. 3. 19-32
-
細井謙一, 金丸輝康, 竹村正明. 地域食堂の地域社会統合効果-アフターコロナ禍の共食回復戦略-. 広島経済大学経済研究論集. 2022. 45. 2. 29-43
-
Identifying Key Revival Strategies of Okonomiyaki Restaurants After COVID-19. 2022. 第45巻. 第1号. 1-15
-
Teruyasu Kanamaru. In Search of the Indigenous Sport Marketing Theme. 2022. 第53巻. 第2号. 71-95
-
Teruyasu kanamaru, Masaaki Takemura. The Logic on The New Single Product Marketing Strategy. Osaka Gakuin University Review of commerce and business administration. 2022. 第47巻. 第1/2号. 39-72
more...
Books (1):
-
『日本社会の活力再構築』 第17章 レッドブルのブランド・パーソナリティ
中央経済社 2018 ISBN:9784502275814
Education (3):
- 1992 - 1995 神戸大学大学院 経営学研究科 博士後期課程
- 1990 - 1992 神戸大学大学院 経営学研究科 博士前期課程
- 1986 - 1990 同志社大学 商学部
Work history (4):
- 2022/04 - 現在 大阪学院大学 商学部 教授
- 2014/03 - 2021/03 Osaka Gakuin University
- 1998/10 - 2014/03 Osaka Gakuin University Faculty of Distribution and Communication Sciences
- 1995/04 - 1998/09 Osaka Gakuin University Faculty of Distribution and Communication Sciences
Association Membership(s) (2):
Return to Previous Page