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J-GLOBAL ID:202201007094434896   Update date: Apr. 15, 2024

KANAMARU TERUYASU

カナマル テルヤス | KANAMARU TERUYASU
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): Sport Marketing ,  Marketing
Research theme for competitive and other funds  (1):
  • 2021 - 2025 観光アメニティ・アプリケーション・マトリックスを用いた観光地形成の理論的研究
Papers (15):
  • 細井謙一, 金丸輝康, 竹村正明. アフターコロナ禍におけるお好み焼き店の共食回復戦略類型. 広島経済大学経済研究論集. 2023. 45. 3. 19-32
  • 細井謙一, 金丸輝康, 竹村正明. 地域食堂の地域社会統合効果-アフターコロナ禍の共食回復戦略-. 広島経済大学経済研究論集. 2022. 45. 2. 29-43
  • Identifying Key Revival Strategies of Okonomiyaki Restaurants After COVID-19. 2022. 第45巻. 第1号. 1-15
  • Teruyasu Kanamaru. In Search of the Indigenous Sport Marketing Theme. 2022. 第53巻. 第2号. 71-95
  • Teruyasu kanamaru, Masaaki Takemura. The Logic on The New Single Product Marketing Strategy. Osaka Gakuin University Review of commerce and business administration. 2022. 第47巻. 第1/2号. 39-72
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Books (1):
  • 『日本社会の活力再構築』 第17章 レッドブルのブランド・パーソナリティ
    中央経済社 2018 ISBN:9784502275814
Education (3):
  • 1992 - 1995 神戸大学大学院 経営学研究科 博士後期課程
  • 1990 - 1992 神戸大学大学院 経営学研究科 博士前期課程
  • 1986 - 1990 同志社大学 商学部
Work history (4):
  • 2022/04 - 現在 大阪学院大学 商学部 教授
  • 2014/03 - 2021/03 Osaka Gakuin University
  • 1998/10 - 2014/03 Osaka Gakuin University Faculty of Distribution and Communication Sciences
  • 1995/04 - 1998/09 Osaka Gakuin University Faculty of Distribution and Communication Sciences
Association Membership(s) (2):
日本スポーツマネジメント学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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