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J-GLOBAL ID:200901094758246232
Update date: Jul. 18, 2017
MITSUGU ICHIKAWA
イチカワ ミツグ | MITSUGU ICHIKAWA
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Research field (1):
Commerce
Research theme for competitive and other funds (4):
マーケティング・ゲームの研究
マーケティングにおける価格決定方策
Study on Marketing Game
Pricing Policy in Marketing
MISC (7):
コミュニケーション基盤のマーケティング・コミュニケーション研究の新展開--ダンカン、モリアーティの研究を中心に--. 日本広報学会第12回研究発表大会予稿集. 2006
インターナル・マーケティングに関する一考察(共著). 経済経営論叢. 1996. 30. 4. 55-72
大学教育とマーケティング志向. 経済経営論叢. 1996. 30. 4. 32-54
A Note on the Internal Marketing. The Economic and Business Administration Review. 1996. 30. 4. 55-72
University Education and Marketing Orientation. The Economic and Business Administration Review. 1996. 30. 4. 32-54
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Books (30):
チャレンジ精神の源流:プロジェクトXの経営学
ミネルヴァ書房 2007
経営学の基礎(共著)
同文舘出版 2003
次世代広告コミュニケーション
中央経済社 1998
次世代流通企業-リテール・マーケティング革命
中央経済社 1998
Advertising and Communication in the next era
Chu(]E87C7[) Keizai-Sha 1998
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Education (4):
- 1975 Kwansei Gakuin University
- 1975 Kwansei Gakuin University Graduate School, Division of Commerce
- 1969 Kwansei Gakuin University School of Business Administration
- 1969 Kwansei Gakuin University Faculty of Commerce
Professional career (1):
Master of Commerce
Work history (1):
Kyoto Sangyo University Faculty of Business Administration, Department of Business Administration
Committee career (1):
2004 - 2009 日本広告学会 理事
Association Membership(s) (3):
日本広報学会
, 日本広告学会
, 日本商業学会
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