Takatoyo Umemoto, Tsutomu Inagaki. Reciprocal relationship between motivation and engagement in out-of-class learning among Japanese undergraduates. Journal of Education and Learning. 2024. 14. 1. 1-14
Takatoyo Umemoto, Tsutomu Inagaki. Longitudinal reciprocal relationships among mastery goals, autonomous motivation, and motivation instability. Asia Pacific Education Review. 2024
Takatoyo Umemoto, Tsutomu Inagaki. Relationships Between Achievement Goals, Motivation Instability, and Learning Persistence in Asynchronous Distance Classes. Sage Open. 2023. 13. 4
2017/11 - European Society for Trauma and Dissociation Best poster abstract award Effects of childhood abuse and insecure attachment on misreading of anger from faces expressing various emotions
2015/09 - 公益社団法人日本心理学会 心理学ミュージアム 優秀作品賞
2015/06 - 日本感情心理学会 学術貢献賞
2009/06 - 安倍能成記念奨学金
全件表示
所属学会 (10件):
日本発達心理学会
, 関西心理学会
, Asian Association of Social Psychology
, 九州心理学会
, 日本感情心理学会
, 日本グループ・ダイナミックス学会
, 日本パーソナリティ心理学会
, 日本社会心理学会
, 日本教育心理学会
, 日本心理学会