- 2023/03 - サービス学会 新井賞 感情価の同調が顧客体験に与える影響の分析
- 2023/03 - サービス学会 大会優秀賞 感情価の同調が顧客体験に与える影響の分析
- 2022/10 - 東京工業大学 工学院若手奨励賞 遠隔操作アバター技術における消費者行動の研究
- 2022/03 - サービス学会 ベストポスター賞 サービス倫理と希望:ウェルビーイングを志向した生活者中心のサービスモデル
- 2022/03 - 東京工業大学 手島精一記念研究賞(若手研究賞) サービスにおけるアクターの変革:脆弱な消費者のプロセスモデル
- 2021/06 - 経営情報学会 優秀萌芽研究賞 組織内の相互作用が個人の創発型即興スキルの発達に与える影響
- 2020/08 - AMA SERVSIG 2020 Best Conference Paper Award finalist “Beyond Empathy: Assessment of Emotional Value Co-Creation with Wearable Device”
- 2020/03 - サービス学会第8回国内大会 大会優秀賞 観光サービスにおける旅行者の人込み許容度の変化
- 2020/03 - 7th International Conference on Serviceology Best Paper Award “Identify Features Representing Cognitive Competency of Front-Line Employees in Hospitality Industry: Discovering Concept of “Serving not to Serve””
- 2020/03 - 7th International Conference on Serviceology second Best Paper Award “Service Ecosystem Design Using Social Modeling to Incorporate Customers’ Behavioral Logic”
- 2019/10 - 10th International Research Symposium in Service Management (IRSSM 10) Young Researcher Award
- 2019/10 - 10th International Research Symposium in Service Management (IRSSM 10) Highly Commended Award “Cause and Effects of Customer’s Actorship in Value Co-Creation Process: Evidence from Home Delivery Service in Japan”
- 2019/03 - サービス学会 第7回国内大会 ベストポスター賞 宅配サービスにおける顧客の価値共創行動を減退させるサービスの失敗の分析
- 2017/03 - 北陸先端科学技術大学院大学 優秀修了賞 「高齢化社会における持続可能な地方地域のためのサービスシ ステムの研究」
- 2017/03 - サービス学会 第5回国内大会 ベストポスター賞 高齢化社会に向けた高齢者変革サービスモデルの提案
- 2016/11 - 北陸先端科学技術大学院大学 学長賞
- 2014/12 - The 3rd Asian Conference on Information Systems Best Paper Award “Premise Knowledge Determining Customer Experiential Value”
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