研究者
J-GLOBAL ID:200901085141690918
更新日: 2024年09月02日 菅原 隆行
スガワラ タカユキ | Sugawara Takayuki
- 菅原 隆行. 「20秒グラスピング・アンド・レスポンス法」の導入とその考察. 全国高等専門学校英語教育学会研究論集. 2024. 43. 61-70
- KUROGI Akito, YIBIFU Tilabi, KOBAYASHI Mitsugu, SUGAWARA Takayuki. A Local Contribution to English Class through Distance Education under the COVID-19: Examining the Educational Effect on the Online English Conversation Classes for Local Junior High School Students. International Symposium on Advances in Technology Education Conference Proceedings. 2023. 15. 391-396
- SUGAWARA Takayuki, Ando Itaru. Introduction of Global Engineer Nurturing Project and the Educational Effect. International Symposium on Advances in Technology Education Conference Proceedings. 2022. 51. 1. 224-229
- 菅原 隆行. 「社会人向け公開講座-TOEIC講座」の授業方法と成果. 高専教育. 2007. 30. 451-456
- 菅原 隆行. 低学年における英語の基礎力とTOEICの成績の関連性-低学年の英語カリキュラム改正とその問題点-. 全国高等専門学校英語教育学会. 2005. 24. 55-64
- Licensing of Parasitic Gaps. Papers from the Seventeenth National Conference of the English Liguistic Society of Japan. 2000. 17. 191-200
- SUGAWARA T. Relative Clauses in a Minimalist Framework. Interdisciplinary Information Sciences. 1998. 4. 1. 9-20
- Weak Crossover Effects and Biuniqueness Condition. Working Papers in linguistics. 1997. 1. 85-97
前のページに戻る