研究者
J-GLOBAL ID:201701007691737310
更新日: 2022年07月26日 坂本 旬
サカモト ジュン | SAKAMOTO Jun
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The Role of Middlemen in Creative Industries as Story Sellers: Mediamixing Mobile Suit Gundam during the 1980s in Japan
(22nd Annual Conference of EBHA 2018 2018) -
いわき物産の風評被害克服のための販売ルート開拓についての調査
(地域振興戦略研究所第三回調査研究発表会 2018) -
ユニリーバの国際展開とその失敗:1960年代のアルコール飲料産業進出を中心として
(経営史学会関東部会九月例会 2017) -
Development of the Nintendo Media Mix Strategy: Globalizing Pikachu through Emergent and Deliberate Strategies
(21th Annual Conference of EBHA 2017 2017) -
ヨーロッパ・ビール産業における国際化の端緒;1960年代におけるハイネケンとカールスベアを中心として
(経営史学会関東部会十一月例会 2016) -
ヨーロッパ統合の進展に対する企業行動:1960年代のビール産業におけるHeinekenとCarlsbergを中心として
(経営史学会第50回全国大会 2014) -
Organisational Construction and Internationalisation in the 1960s: A Comparative Study of Heineken and Carlsberg
(16th Annual Conference of European Business History Association 2012) -
CSR報告書の傾向分析:テキストマイニングを用いて
(日本経営システム学会第43回全国研究発表大会 2009) -
経営史研究における文化の概念
(経営史学会第45回全国大会 2009)
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