研究者
J-GLOBAL ID:201701011510579910
更新日: 2025年02月25日 赤松 直樹
Akamatsu Naoki
- 赤松直樹. 店舗内における消費者の選択の流れに関する研究. 第69回全国日本商業学会. 2019
- 赤松直樹, 戸塚千裕. モバイルで変わる消費者行動. AD STUDIES. 2017. 28-33
- 赤松直樹. The Factors Associated With Consumer Accessing E-commerce Sites: Pre-purchase Search and Selecting Other Channels. INFORMS Marketing Science Conference (Proceedings). 2017
- 赤松直樹. 変化するコミュニケーションとブランド論の新しい視座-購買前~購買後をトータルにマネジメントする時代-. AD STUDIES. 2016. 2-7
- 赤松直樹. Line Extension and Consumer Attitude. INFORMS Marketing Science Conference (Proceedings). 2015
- 赤松直樹, 韓貞烈, 蒲英, 竹内亮介, 邸騰箴, 劉蜀ミン, 末野正訓, 濱岡豊. セネガルにおけるモバイルコミュニケーション:先行研究のサーベイとセネガル概観. 三田商学研究. 2015. 58. 1. 83-102
- 赤松直樹. The Deference of the Structure of Category Knowledge at each Stage of the Decision Making. Global Marketing Conference (Proceedings). 2014
- 赤松直樹. A New Viewpoint of Structure of Consideration Sets and its Change. 16th Biennial World Marketing Congress, Academy of Marketing Science (Proceedings). 2013
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