ENGLISH 使い方
文献、特許、研究者などの科学技術情報サイト

共著の研究者

  • 対象がありません。

共同発明の研究者

この研究者の研究内容に近い研究者

この研究者の研究内容に近い文献

この研究者の研究内容に近い特許

この研究者の研究内容に近い研究課題

この研究者が著者と推定される文献

この研究者が発明者と推定される特許

研究者
J-GLOBAL ID:201801013953995410 更新日: 2025年02月01日

ブルノティ ジョシュ

Brunotte Josh
クリップ

論文 (21件)

  • 胡安琪, ブルノティ ジョシュ. Vicarious Contact and the Effects on English as a Foreign Language Attitudes and Intercultural Communication Apprehension in Japanese University Students. Thailand TESOL Conference Proceedings 2024. 2024. 43. 37-52
  • ブルノティ ジョシュ. Reducing public speaking anxiety in university students through therapeutic and technology-based interventions. MindBrainEd Journal - The JALT Mind, Brain and Education SIG. 2023. 4. 5-35
  • ワイル・クリス, 片岡由美子, ブルノティ・ジョシュ. Teacher and Student Perspectives of Online Learning During the COVID Pandemic. The Journal of the School of Foreign Studies (Language and Literature) - Aichi Prefectural University. 2023. 55. 143-161
  • ブルノティ・ジョシュ, 高井次郎. Imaginal and virtual reality-based public speaking practice for communicating with intercultural audiences. Intercultural Communication Studies. 2022. 31. 2. 6-28
  • ブルノティジョシュ. Be in this classroom now: Teaching mindfulness from a scientific perspective. MindBrainEd Think Tank+ - Bulletin of the JALT Mind, Brain, and Education SIG. 2021. 7. 11. 25-32
  • ブルノティ ジョシュ. Introducing cognition and emotion connections through cognitive behavioral therapy. MindBrainEd Think Tank+ - Bulletin of the JALT Mind, Brain, and Education SIG. 2021. 7. 6. 34-43
  • ブルノティ ジョシュ. 長谷川葉子(著) The Routledge course in Japanese translation (2012). ことばの世界(通訳翻訳研究所、愛知県立大学). 2021. 13. 103-108
  • ブルノティ ジョシュ. Reducing study abroad pre-departure anxiety through smartphone and VR-based tasks. The Journal of the Faculty of Foreign Studies (Language and Literature) - Aichi Prefectural University. 2020. 52. 265-281
  • ブルノティ ジョシュ, クリス ヘースチングス. Reducing study abroad anxiety through smartphone virtual reality: An investigative pilot study. Ryugaku: Explorations in Study Abroad. 2019. 12. 1. 2-24
  • ブルノティ ジョシュ. Task-based language teaching in second language acquisition research: The implications for TBLT application in Japan. The Journal of the Faculty of Foreign Studies (Language and Literature) - Aichi Prefectural University. 2019. 51. 211-228
  • ブルノティ ジョシュ. Varieties of anxieties: The multifaceted nature of students’ worries in the classroom. MindBrainEd Think Tank+ - Bulletin of the JALT Mind, Brain, and Education SIG. 2019. 5. 2. 20-23
  • ブルノティ ジョシュ. Motivating better sleep habits in students: Are grades enough?. MindBrainEd Think Tank+ - Bulletin of the JALT Mind, Brain, and Education SIG. 2018. 4. 1. 3-5
  • ブルノティ ジョシュ. Eliciting spoken output from English language learners through podcast recording. 愛知県立大学外国語学部 編. 2018. 50. 281-289
  • ジョシュブルノティ, デボラブロドビ. Sleep quality of Japanese university students and the implications for cognitive function. The Mind Brain Ed Journal - The JALT, Mind, Brain and Education SIG. 2018. 1. 1. 14-26
  • デボラブロドビ, ジョシュブルノティ. Hydration habits of tertiary-level Japanese EFL students and the potential effects on academic success. 名古屋短期大学研究紀要. 2017. 55. 55. 169-175
  • メラサアリザデ, ジョシュブルノティ, クリスヘースチングス, エリくハーキングス, パリサメハラン. Mixed, augmented, virtual realities (MAVR) SIG: Significance and potential contribution. The Language Teacher. 2017. 41. 5. 49-50
  • クリスヘースチングス, ジョシュブルノティ. Total immersion: VR headsets in language learning. The 2016 PanSIG Journal, G. Brooks (Ed.). 2017. 101-110
  • ジョシュブルノティ, デボラブロドビ. Student sleep patterns and learning outcomes. The 2016 PanSIG Journal, G. Brooks (Ed.). 2017. 18-24
  • BRUNOTTE Josh. Increasing student motivation to produce verbal output in the Japanese EFL classroom. 桜花学園大学学芸学部研究紀要. 2012. 4. 11-19
  • The 2012 JALT National Conference in Hamamatsu City, Japan. 2012. 6. 3. 62-66

1〜20 件目 / 全 21 件
前のページに戻る