研究者
J-GLOBAL ID:201901011056105015
更新日: 2021年05月16日
キャロル マイケル
Carroll Michael
所属機関・部署:
研究キーワード (4件):
談話分析
, カリキュラムとFD
, 授業方法
, 応用言語学
論文 (1件):
-
Michael Carroll. Understanding Curriculum: An Actor Network Theory Approach. STUDIES IN SELF-ACCESS LEARNING JOURNAL. 2018. 9. 3. 247-261
MISC (1件):
-
書評 「Language Teacher Recognition: Narratives of Filipino English Teachers in Japan. New Perspectives on Language and Education Series. Alison Stewart. Multilingual Matters, 2020」. 学習の学習. 2021. 28. 1. 43-45
書籍 (2件):
-
Developing a new curriculum for adult learners
Teachers of English to Speakers of Other Languages 2007 ISBN:9781931185455
-
Journal writing
Teachers of English to Speakers of Other Languages 2001 ISBN:0939791986
経歴 (3件):
- 2001/04 - 現在 桃山学院大学 国際教養学部 教授
- 1998/04 - 2001/03 京都教育大学 教育学部 外国人講師
- 1990/01 - 1998/03 南オーストラリア大学 応用言語学センター 講師 B
前のページに戻る