研究者
J-GLOBAL ID:202301017922556782   更新日: 2024年04月07日

マベ キャサリン

マベ キャサリン | MABE KATHRYN
所属機関・部署:
研究キーワード (1件): CLIL, Reading Circles, Materials development, Testing, Special Needs students in EFL
論文 (6件):
  • Kathryn Mabe, Alexander L. Selman. Reflections on the “Study Abroad Preparation: IELTS” Level 1 & 2 Pilot Courses. Journal of Multilingual Pedagogy and Practice. 2024. 4. 88-99
  • Mabe, K. Students’ Perceptions of Reading Circles in the EFL Classroom. Journal of Multilingual Pedagogy and Practice. 2022. 2. 129-140
  • Kathryn Mabe. Suffer, Survive or Thrive? An Examination of the Progress of Students Randomly Placed in Freshman English Classes at Asia University. CELE Journal. 2020. 28. 43-53
  • Mabe, K. Textbook or CLIL lessons: A Study of Student Preferences. CELE Journal. 2019. 27. 106-121
  • Mabe, K. Review and Analysis of Asia University’s Freshman English Placement Test: The need for major or minor change?. CELE Journal. 2017. 25. 1-16
もっと見る
学歴 (2件):
  • 2009 - 2012 University of London Institute of Education Masters in TESOL
  • 1993 - 1996 University of York English and Related Literature B.A. in English
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る